אחסון כל - מחסנים להשכרה בראש שקט
    maamar banner

    מעוניין לשמוע עוד? מלא את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם

    תסדרו לי הובלה טובה

    תסדרו לי מוביל טוב

    אתם עוברים דירה בקרוב, מצאתם סוף סוף מחסן טוב ושמור לתכולה שלכם אבל עדיין צריכים הובלה טובה שכל החפצים יגיעו שלמים ושכל תהליך המעבר יסתיים על הצד הטוב ביותר. 

    נכון, יש חשש רב ובצדק, ישנם הרבה בעלי מקצוע שאינם הגונים ויש הרבה הבטחות שנשארות באוויר.

     

    אולם במעבר דירה אין מקום לניסוי וטעיה חייב שהכל יתוקתק ולא ליפול על מוביל חובבני במקרה הטוב, או ערמומי במקרה הפחות טוב...


    אני פשוט רוצה שירות טוב ושכל הדברים יגיעו בשלום - נקודה.

    אחרי כל תוכניות "יצאת צדיק" ומכל מה שחווינו או שמענו על בעלי מקצוע בתחומים שונים איך תמיד מצליחים לסדר אותנו ולהמציא פטנטים לחליבת כספים מקורית כל פעם מחדש. וחוץ מזה מה כבר ביקשתי שירות טוב ואמין הרי אני משלם ממיטב כספי לא עושים לי טובה אז למה שלא אקבל תמורה נאותה.


    דברים ש (אולי) לא ידעתם על מובילים מומלצים

    אין הובלה בלי המלצה

    הובלה מומלצת היא לא ערובה להובלה מושלמת, לעיתים עם השנים, מוביל שהיה צעיר ורעב להצלחה יהיה סופר נחמד וסופר שירותי עם מחירים אטרקטיביים ומאמץ אמתי וכנה לעשות את ההעברה בצורה הכי משביעת רצון שניתן אך עם השנים יש מה שנקרא "עייפות החומר" המוביל כבר פחות סבלני פחות שירותי פחות דייקן ובד בבד יותר יקר יותר נרגן וכו' אך עדיין נהנה מהאינרציה של המוניטין וההמלצות שהוא צבר לאורך השנים.

    שורה תחתונה:

    1. חשוב לקבל המלצה אמתית ולא מפוברקת (ישנם לעיתים מכתבים לא אותנטיים או ע"י קניית דירוגים וחוות דעת בצורה ממומנת באינטרנט, יש לברר בקפידה ולהיות מודע לתחמונים למיניהם)
    2. חשוב שההמלצה תהיה עדכנית מהחצי שנה אחרונה (מידי פעם נתקלים בהמלצה בסגנון "במיוחד ראובן שהיה ממש נחמד ואדיב ומקצועי..." אבל ראובן כבר לא עובד בחברה יותר, אז מה ההמלצה רלוונטית?!


    אז מה עושים?

    אפשר להיעזר בחברות האחסנה המכירות מקרוב את כל חברות ההובלה ולבקש המלצה עדכנית ורלוונטית על מוביל מקצועי ואמין ע"פ אזור המגורים שלכם וע"פ התקציב הרצוי ולפי כמות ונפח התכולה והחפצים שברצונכם להעביר, מוביל קטן למספר חפצים בודדים וחברת הובלות גדולה להעברת דירה גדולה מרובה רהיטים ומוצרים.


    צריך להפריד, מוביל נחמד הוא לא בהכרח מוביל מקצועי...

    מוביל חייב להיות נחמד

    איש נחמד ואדיב זה א-ב של כל נותן שירות. בלי זה אין בכלל מה לדבר, כבר בשיחת הטלפון רואים עם מי יש לנו עסק, והכי נכון לבחון את המוביל שהוא מגיע לבית כדי לתת הצעת מחיר ולספק קרטונים במקום, הרושם הפרונטלי שהנציג משאיר הוא חשוב מאוד ואבן בוחן להמשך העבודה, אם הרושם שלילי מבחינתי זה המסמר האחרון בארון החברה, אני לא רוצה להמשיך ולסגור עסקה אם משהו בהתנהגות משדר אי אמינות, חוסר סבלנות או פשוט לא מריח לי טוב.

    החיים זה לא הכל

    יחד עם זאת, להיות נחמד זה לא מספיק! עם כל הכבוד וההערכה איש מקצוע צריך להיות מקצועי. הכי חשוב בהובלה טובה זה לא רק המחיר שלבטח גם הוא נדבך עיקרי, אך זול זה לא חזות הכל, יש הבדל שמים וארץ בין שמחה רגעית על "מציאה של מחיר" לבין מעבר דירה עם נזק לחפצים ושירות שמשאיר טעם רע לאורך זמן רב.

    מה זה מוביל מקצועי

    להיות מקצועי זה להגיע לדירה, לתת הצעת מחיר ברורה ומובנת מפורטת וחתומה, לספק קרטונים במצב תקין כפי הצורך ולא בקמצנות, להתחיל את ההובלה בזמן ולא לאחר עם 1000 תירוצים, לארוז ולהגן טוב על החפצים לפני שמעמיסים על המשאית, להסביר ללקוח מה האפשרויות ולתת לו טיפים מקצועיים מנקודת המבט של בעל מקצוע מנוסה, לשאול באיזה חדר להניח כל דבר, לעמוד בהתחייבות בזמנים ובמחירים שנקבעו ולא להקפיץ מחיר על כל דבר קטן, להשאיר רושם חיובי, לתת אחריות וביטוח מקיף, ולעבוד במהירות ובזהירות המירבית.


    חשוב להבין, חברת הובלה חייבת להיות טובה ב 3 דברים:

    1.העברה- מבחינת איכות העבודה (אין צורך להרחיב, הבנתם כבר את העניין :-)

    2.אריזה–בנושא זה יש שני דגשים חשובים הראויים לציון בבחירת מוביל טוב:

    מבחינת ההעברה לשלימות הגעת החפצים ליעדם ומניעת נזקים ליתר ביטחון גם שהמוביל נזהר עדיין אין ביטחון ב100% שמשהו לא יתפקשש, כולנו בני אדם ולכן האריזה הקפדנית משלימה את ההגנה המלאה.

    מבחינת האחסנה אריזה טובה מונעת מהסידור המצומצם והעמסת כל החפצים אחד על גבי השני נזק או מעיכה או כניסת אבק ולכלוך במשך כל שהות האחסון, מוביל מנוסה וטוב יודע שעליו להקפיד על נושא האריזה במיוחד שהוא מביא דברים למחסן ולא לחפף או להתקמצן בחומרי האריזה.

    3.סידור–פה נמדד מי מוביל סופר מקצוען אמתי ומי רק מתיימר לחשוב שהוא יודע, מלאכת סידור הדברים במחסן היא אומנות, כל מוביל מסדר את הדברים אחרת בשיטה משלו הנובעת מכמה פרמטרים ביניהם המקצועיות בסידור, הרצון והנכונות להתאמץ, הזמן והסבלנות שהוא משקיע בארגון התכולה, הניסיון שלו ביחידות אחסון (מה שמים ראשונה במשאית כדי שייצא אחרון למחסן, מה שמים עם עיטוף מיוחד, איך מרוקנים נוזלים ממכשירים חשמליים ועוד).

    בסופו של דבר טיב הארגון של מחסן להשכרה נבדק בדיעבד בשני בחינות, המבחן האחד עד כמה המוביל הצליח לצמצם בנפח התכולה ומכאן נגזר עלות השכירות (כלומר עד כמה הוא חסך מקום = עד כמה הוא חסך לכם שכירות). המבחן השני האם בסופו של דבר משהו נפגע \ ניזוק \ נשרט \ נהרס מצורת הסידור, מאופן ההכנסה וההוצאה ומגורם הזמן.


    טיפ קטן על ארגזים וקרטונים (-:

    "הכל ידוע מראש אבל נשכח מהלב" כשמכניסים דברים לאחסון לטווח ארוך יש נטייה לשכוח מה בכלל אחסנו, לכן קודם כל לפני שנגשים להובלה למחסן חושבים על היציאה.... זה אומר לרשום על כל קרטון מה הוא מכיל ולשים דברים לפי נושאים שיתאימו לפתיחה לפי הסדר כאשר "נוחתים" בדירה החדשה, למשל "החדר של יובל" ולא דברים של המחסן והאמבטיה באותו הקופסא ואז בפריקה לא צריך לנוע ולהתרוצץ מחדר לחדר.


    סוף טוב הכל טוב!?

    הובלת יציאה....

    שמגיעים עם הדברים למחסן, הסידור ביחידות האחסנה היא מלאכה נוספת על משימת העברת החפצים למקומם ויש לקחת בחשבון שביום מן הימים יגיע מועד לקיחת החפצים המאוחסנים חזרה לביתכם (או למען החדש) אז הנה כמה נקודות חשובות לידיעתכם:

    כדאי מאוד להוציא את התכולה ע"י אותו המוביל שהכניס אותה* כך אם יקרה מצב שחלילה אחד החפצים ינזק במהלך ההובלה, המובילים יאשימו אחד את השני במקרה ולא נוכל לתבוע את הפיצוי מכיוון שאין שום ודאות מי אשם במקרה (*למעט במקרה והמוביל הראשון עבד בצורה שאינה משביעת רצון).

    כדאי מאוד לעשות הובלה עם חברת הובלות מסודרת + חשבונית + ביטוח + אחריות (גם אם זה עולה עוד קצת) בעיקר בשל המקרים המצערים הנ"ל, מוביל חאפר" או כזה שמוצאים ברחוב לא יהיה ניתן להגיע איתו להבנה ו\או פיצוי כלשהו אחרי כן.

    אז כמה טיפ צריך לתת?

    סוגיית התשר לסבלים אינה פוסחת על ענף זה וכאמור עלות מעבר שתשלמו אינו כולל את הפינוקים למובילים בדמות קפה עוגה וטיפ... להבדיל ממלצרות שם זה מחושב לפי אחוז מסוים ולהבדיל מחדרנים במלון שם התשר סמלי למדי ואינו מחייב, הטיפ לעובדי ההובלות הינו בגדר כמעט חובה והוא מתומחר בצורה די הגיונית.

    מומלץ להמתין כמעה לאחר סיום כל מלאכת הנחת החפצים במקומם דבר דבר בפוזיציה המדויקת הרצויהולוודא היטב כי כל הרהיטים ללא שריטות והדברים הגיעו בשלמותם ותקינותם לאחר המסע מכתובתכם הישנה לנוכחית ורק אז לסגור חשבון, לשלם ולצ'פר את העובדים הנאמנים.

    נהוג לתת טיפ לפי מספר העובדים כפי גודל ההובלה, כאשר הובלה קטנה-בינונית ניתן 50-70 ₪ לכל עובד וכאשר ההובלה היא לבית גדול ונמשכת שעות רבות כולל אריזה 100 ועד 200 ₪ לכל סבל אם וכאשר זה בית גדול עם מפלס נוסף ו\או אין מעלית ו\או המרחק רב מהמשאית לדירה. אין חוקים או כללים "איש כמתנת ידו"... נהוג לתת לראש צוות שמחלק את הטיפים לכולם שווה בשווה.

     

    אז, התקשרו אלינו ונתאים לכם מוביל מצוין: 03-9669682

    מאמרים נוספים

    לכל שאלה או עצה אנחנו כאן בשבילכם:
    1-800-300-337

    מרכז ראשי:
    טלפון: 03-9669682 , פקס: 03-9654527
    למשלוח דואר: ת.ד. 2346 ראשל"צ מיקוד: 7512301
    דואר אלקטרוני: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
    english   spanish   russian   french
    © כל הזכויות שמורות לאיחסון כל בע"מ
    עיצוב אתר: סטודיו בהיר   |   בניה וקידום אתר: אקטיביטק בע"מ