אחסון כל - מחסנים להשכרה בראש שקט
    maamar banner

    מעוניין לשמוע עוד? מלא את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם

    לבחור מחסן להשכרה תוך חצי דקה

    בחירת מחסן להשכרה בחצי דקה

    גם שמתקשרים לברר על מחסן להשכרה, גיבוש הדעה בדיעבד הוא רק אשליה פסיכולוגית כדי לתת גושפנקא למה שאתם כבר יודעים יהיה בסיס מוצק ושקול.

    יש לכם 30 שניות להחליט... 

    ממחקר שנערך לגבי הליך קבלת החלטות כשמדובר בשיחה פרונטאלית או טלפונית, עולה כי ההחלטה שתקבלו תוכרע כבר בחצי דקה הראשונה של השיחה. 

    1.ללמוד למה צריך להקשיב וממה להתעלם

    איש מכירות אומר רק את הדברים הטובים חפשו מה לא נאמר זה בדרך כלל עקב אכילס של המוצר או השירות, בתחום המחסנים להשכרה החולשה יכולה להיות או בתנאי האחסון או במחירים או במיקום המחסן בדקו על מה המוכר בוחר לדלג בשיחה ושם תשאלו הכי הרבה שאלות.


    2.תוך כמה זמן חוזרים אליכם אם השארתם פרטים באתר.

    או תוך כמה זמן עונים לכם טלפונית ומוסרים לכם מחירים ככל שעובר זמן הלקוח מאבד עניין והסיכוי לקבל רושם שלילי גדל.

    3.איך מדברים אליכם בשיחת הטלפון

    רושם ראשוני וניהול השיחה בצורה ידידותית ועניינית מובילה את הלקוח לבחירה טבעית במוצר המוצע ולכן על כל נותן הצעת מחיר לדעת כיצד יש לאפיין שיחת מכירות פרודוקטיבית. מה להגיד ומה לא. מאפייני השיחה הם אלו שיקבעו ככל הנראה אם הלקוח יחליט לבוא או להמשיך לחפש:

    שלושה מאפייני "עשה";

    * היה ענייני מסור בזריזות את פרטי העסקה תיאור סכמתי קצר וקולע של השירות והיתרונות עם הסבר מובן ותמציתי כל זאת על מנת לתת מחיר מותאם אישית תוך 2 דקות (אם אפשר)
    * תן מקום ללקוח להביע את עצמו ובקש ממנו לשאול שאלות או אם יש משהו שלא מובן.
    * גלה הקשבה ורצינות והשב באופן מפורט וכנה תוך כדי בקיאות ומקצועיות ותן עצות ופתרונות למה שמעניין את הלקוח.

    שלושה מאפייני "אל תעשה";

    * אל תלכלך על המתחרים (בסופו של דבר לא שכנעת את הלקוח לבוא אלא לחפש מקום אחר)
    * אל תמסור מידע כוזב או מטעה (כשהשקר יתגלה תאבד גם לקוח וגם מוניטין)
    * אל תאריך במילים שלא מקדמות את הלקוח לכדי סגירת עסקה.


    4.מכירה אגרסיבית מרחיקה החלטות חיוביות

    אם שיחת המכירה מתבצעת באמצעות לחץ לסגור עסקה במעמד השיחה הראשונית משדרת אי אמון ומדרבנת את הלקוח להמנע מלהתחייב, חייב להשאיר מקום ומרחב אישי ללקוח להתלבט ולהסס אף על פי שבראש ההחלטה התקבלה לחיוב זה עלול לדחוק אותו לסרב. תן לרושם הראשוני לעשות את שלו ולחלחל בהדרגה כי לכל לקוח זמן תגובה, לכן שהמוכר דוחק בכם לתת פרטי אשראי וכדומה מומלץ לסיים את השיחה בשלב זה ולקבל החלטה שקולה רק אחרי שתשמעו עוד הצעה מחברה מתחרה.


    5.מהו א-ב של מחסן טוב להשכרה?

    אם אחד מהדברים ברשימה הבאה לא עלה במהלך השיחה יש להתעניין עם חברת האחסון ולוודא שקיימים התנאים הבאים:

    *אזור מסודר עם חנייה קרובה וגישה מלאה
    *ניקיון בתוך המחסן גם ממזיקים וגם מאבק
    *שמירה והגנה מלאה ע"י כל אמצעי המיגון
    *יחידת אחסנה פרטית ונעולה משלכם
    *קרבת המחסנים למקום המגורים שלכם
    *ביטוח תכולה כלול במחיר השכרת המחסן
    *מחסנים אטומים לגשמים שיטפונות והצפות
    *ימי ושעות פעילות וגישה מלאה למחסן האישי
    *אישור כיבוי אש והצגת רישיון עסק בתוקף

     

    מה טווח המחירים של השכרת מחסנים?

    אפשר קצת לפני שמתקשרים לעשות שיעורי בית ולקרוא קצת חומר והסברים, שיחת הטלפון תהיה ברמה יותר גבוה ויותר מספקת כשיש בסיס משותף של מושגי יסוד וכדומה, בדרך כלל בכל תחום שהוא, כאשר בצד השני יש מישהו שמבין שאתם בעניינים הוא גם יותר ילך לקראתכם מבחינת תקציב הקנייה העומד לרשותכם. מחירי השכרת מחסנים תלוי בגודל החדר הפרטי והתקופה הכוללת, ישנם הרבה חדרים במידות שונות והמחיר משתנה מלקוח ללקוח מכיוון שכל אחד מביא כמות אחרת ומאחסן לפרק זמן שונה. המחיר הינו חודשי ומשולם חודש בחודשו להלן 3 דוגמאות לתעריף עלויות אחסון חודשי:

    * חפצים אישיים כ 300 ש"ח
    * דירה קטנה כ 500 ש"ח
    * דירה גדולה כ 800 ש"ח
    * בית פרטי כ 1000 ש"ח

    מאמרים נוספים

    לכל שאלה או עצה אנחנו כאן בשבילכם:
    1-800-300-337

    מרכז ראשי:
    טלפון: 03-9669682 , פקס: 03-9654527
    למשלוח דואר: ת.ד. 2346 ראשל"צ מיקוד: 7512301
    דואר אלקטרוני: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
    © כל הזכויות שמורות לאיחסון כל בע"מ
    עיצוב אתר: סטודיו בהיר   |   בניה וקידום אתר: אקטיביטק בע"מ