בד בבד עם שירותי אחסנה מקצועיים ויחס אדיב מצדנו אנו מצפים לשיתוף פעולה מצד הלקוחות שלנו למען איכות ובטיחות לטובת כולם. חברתנו מקפידה על כללי אחסנה נוקשים לגבי השימוש בחדרי האחסנה, הן לגבי אופי השימוש במתקנים והובלה לא זהירה היכולים להסב נזק למבנה מחסן עצמו והן לגרימת נזק לתכולה של לקוחותינו וזאת בעזרת הכללים הבאים:
3 כללי הברזל לשמירה על אחסנה בטוחה
- אסורה כל אחסנה והובלה של ציוד, מכשירים, מכונות, כלים או חפצים במתחם החברה היכולים להביא לפגיעה \ לסיכון \ לחבלה בעובדי חברת ההובלה או חברת האחסנה או בלקוחות.
- הגבלה על כל אחסנה והובלה אל המחסנים של תכולה, חומרים, ציוד וחפצים העלולים להסב נזק למבנה המחסן ו\או לתכולה או סחורה הנמצאת במחסנים ו\או לרכוש הנמצא בסביבתם.
- אין כניסה לאחסנה או הובלה בשטח האחסנה של כל דבר מה שיגרום במישרין או בעקיפין להוצאות כספיות ו\או לעוגמת נפש ו\או עבירה על החוק ו\או פגיעה במוניטין החברה.
להלן רשימת הדברים המלאה שאינם מורשים להביא לחברת האחסנה:
- חפצים גנובים או שלא בבעלות ואחריות הלקוח השוכר מחסן או ללא רשות בעל התכולה.
- חומרים או ציוד שאינו חוקי במדינת ישראל, כגון סמים, נשק ללא רישיון, מידע בטחוני וכו'
- חומרים דליקים, נפיצים בעירים ומתלקחים. כגון: בלוני גז, דלקים, שמנים, תרסיסים וכו'.
- נוזלים למיניהם. כגון: צבע, שמן, חומרי ניקוי, בכל כלי קיבול שהוא (בקבוק\חבית\מיכל)
- מוצרי מזון ושתייה, גם כאלה שנמצאים באריזות או בקבוקים הסגורים באריזה הרמטית.
- חפצים, סחורה תכולה או ריהוט הנגועים בחרקים מכרסמים מזיקים למיניהם או תולעי עץ.
- בעלי חיים, מצעי תרבית, מבחנות, פוחלצים, רקמות וחומרים ביולוגיים מכל סוג שהוא.
- פסולת רעילה, כימיקליים מסוכנים, רעלים, דשנים, אבקות או חומרים רדיואקטיביים.
חברת אחסנה מקצועית + לקוחות זהירים ואחראיים = אחסנה בטוחה ומהימנה
מבלי לפגוע באמור לעיל, חברת אחסון כל שומרת לעצמה לסרב להעניק שירותי אחסנה אם יש חשד לאי עמידה במגבלות הנ"ל או שתמצא לנכון כי יש חשש כלשהו לפגיעה בתנאי האחסנה או בתכולה של לקוחותיה. כל העלמת מידע אי דיווח מסירת מידע כוזב ואי ציות לכללי האחסנה הינם הפרה של ההתחייבות בחוזה האחסנה ועלול לגרור נקיטת הליכים כנגד הלקוח.
כמה "אותיות קטנות" לגבי אחסון תכולת דירות
אנו עושים הכל כדי לספק חווית שירות נעימה ומתחשבת בשילוב עם פתרונות אחסון והובלה מותאמים לכל סיטואציה וכדי לתת מענה מקצועי וידידותי לכל מעבר דירה ולכל לקוח יחד עם זאת אנו מצפים שגם הלקוחות שלנו בהווה ובעתיד יתחשבו בנו ויעמדו בסטנדרטים להיות עם סבלנות והבנה כאשר יש עיכוב או אי התאמה בין הציפייה של הלקוח לבין המענה לצרכיו במסגרת זמן או נפח, כדי למנוע אי הבנה שכזו ברצוננו לציין כמה הערות:
1.שעת קבלת קהל שירות לקוחות הכנסה והוצאה של החפצים תוך כדי האחסון יהיו עד שעת הסגירה הרשמית (16:45) אך לגבי יום ההובלה שבו מביאים את כל תכולת הדירה, היות שסידור המחסן לוקח זמן יש להגיע עם חברת ההובלה (ביום הכניסה למחסן בפעם הראשונה) לא יאוחר מהשעה 14:00.
2.הערכת נפח התכולה ע"י חברת ההובלה או חברת האחסנה הינה הערכה לפי ידע וניסיון אך לא תמיד מדויקת, לעיתים גודל חדר האחסון שצריכים בפועל קטן\גדול יותר מהמשוער או הנמסר בהצעת המחיר, יש להבין שלא תמיד ניתן לאמוד בדיוק של קוב בודד ויש אי דיוקים שנובעים מאופי העבודה של סידור וארגון תכולות דירה.
3.הערכות הניתנות לנפח הנדרש לאחסון תכולות דירות יהיה שונה בין חברה לחברה גם בין מובילים שונים וגם בין מחסנים שונים בסופו של דבר מי שאחראי בפועל הוא זה שמסדר את הדברים קרי חברת ההובלה שמבצעת בפועל את המלאכה.
4.מעבר דירה כרוכה לעיתים ביותר מעצירה אחת כלומר בנוסף להורדת הדברים במחסן יש נקודות נוספות לאיסוף והורדה (לדוגמא חלק מהתכולה תעבור לדירת ההורים במגורים זמניים במהלך האחסנה) יש לשים לב להתחיל קודם במחסן ורק אחרי הסיום של האחסנה לעצור בנקודות הבאות על מנת לא לאחר או להתעכב.